lørdag den 2. oktober 2010

Lykkelige mig

Lykken er at kunne lukke indlæg som nedenstående ud - også til ham, man elsker.

Førhen har jeg været i forhold, hvor jeg til nød måtte mene, at denne eller hint skuespiller var charmerende eller flot - men at kalde en ven, en samarbejdspartner eller lignende "lækker" eller endda "sexet" .... det var tabubelagt område.

Ham jeg elsker og deler mine dage og nætter med, ved at det er ham, jeg vil have. Og at kommentarer, endog småfantasier om andre mænd bare er et tegn på, at jeg er et saftigt, levende, nydende menneske.

For første gang er jeg ikke nødt til at redigere mig selv for at være elsket.

Hvor er jeg heldig.

2 kommentarer:

  1. Ah, ja. Det er jo sådan, det skal være. Du har al mulig ret til at være et menneske med alt, hvad det indebærer.

    SvarSlet
  2. se her http://chaturbate.com/?join_overlay=1

    SvarSlet