fredag den 2. oktober 2009

Still crazy?

I met an old lover on the street last night ....

Nej, det var ikke sådan det helt var. Men jeg faldt ad omveje over en gammel elsker ... ham der åbnede min blomst da jeg havde allermest brug for det ... på Facebook idag.

Nysgerrigt klikkede jeg mig ind på hans profil. Han er noget ældre end mig, og jeg var dødspændt og lidt nervøs for at se, hvordan årene havde behandlet ham.

Min reaktion var ... damn.

Han lignede sig selv. Lige ned til det katteøjede glimt. Måske var tindingerne lidt højere end dengang, men ellers .... dead on. Selvom det er omkring 20 år siden, jeg så ham sidst.

Jeg kunne også konstatere, at han stadig er sammen med hende, han bagefter sagde, at han ville have forladt for min skyld. Der er et billede af dem sammen, og de ser glade ud. Jeg håber de er det.

Hvor mærkeligt at se et billede af en gammel elsker, og huske præcis hvordan han duftede og hvordan hans hænder føltes på min krop. Det er få, hvor man hen over så mange år ikke tænker: "Hvad søren så jeg i ham?" men tænker "Hmmmm .... ja. Det var derfor."

Det er dejligt der også er nogen af den slags.

God vind, grønøjede ven ... håber du er lige så lykkelig som jeg...

2 kommentarer:

  1. Hvor får du det fra, du skønne? Spip aldrig dig selv eller det tastutur.
    Kærligst

    SvarSlet
  2. Tak .... jeg bliver her lidt endnu ... :-)

    SvarSlet