søndag den 20. september 2009

Alene

Jeg var alene i sengen da jeg vågnede i morges. Som jeg også var igår.

Ham jeg elsker er afsted, arbejdet kræver hans tilstedeværelse andetsteds. Jeg savner ham.
Savner hans smil og snakken over morgenkaffen og aftensmaden. Hans venlighed og varme, hans glæde og hans hånds altid kærlige berøringer.

Min krop savner ham også, og det mærkede jeg, da jeg sparkede dynen af i morges. Egentlig blot fordi jeg ville strække mig og stå op, men idet jeg glattede den korte stropnatkjole jeg havde sovet i, vågnede mit begær.

Jeg lod hånden glide længere ned og konstaterede, at jeg allerede var fugtig. Så kort tid tager det nogen gange - få sekunder fra den første tanke til den kropslige reaktion.

Mine fingre føltes dejlige, som de gned mine kønslæber, min klit, ned omkring min åbning. Det var rart at mærke de små elektriske stød i min krop. Jeg lod fingrene glide og smutte og føle og røre - og mærkede at der blev fugtigere og fugtigere.

Jeg tænkte på, hvad han ville have gjort, hvis han havde været der - hvordan han ville have kysset min hals, suget blidt på mine brystvorter og endelig indført sine fingre i mit sultne hul.
Mens jeg stadig lod den ene hånd udforske mit køn, greb jeg rutineret fat i sengebordsskuffen med den anden.

Glidecreme.
Vibrator.
Skedeæg.
Buttplug.

Min vibrator er glat og ikke dildo-formet - et missilformet lystværktøj. Efter at have varmet den lidt lod jeg den glide - slukket - op i min kusse. Med et nydende suk - for det var godt at føle noget fylde mig ud, der. Jeg kneppede mig selv med den lidt ... forestillede mig at det var ham, der tog mig. Skønt det var dejligt stoppede jeg og tog den ud. Tændte for den og lod den glide ned mellem mine ben.

Mærkede mine hofter løfte sig og nærmest af sig selv lave glidende, gnidende bevægelser mod vibratoren. Åh ... så godt!

Der gik ikke længe før jeg kom i små, stramme spasmer. Men det var ikke nok - sulten var stadig ikke stillet, så jeg tog mine kugler og førte dem op i kussen. Trak prøvende i snoren og spændte imod. Skøn fornemmelse! Kombineret med vibratorens insisterende summen var jeg næsten i himlen.

Da jeg med en hurtig bevægelse førte buttpluggen op, var den hjemme. Der gik ikke mange sekunder før jeg kom i en orgasme, der rystede hele min krop igennem - pluggen blev nærmest skudt ud, og skedekuglerne ligeså. Jeg lod vibratoren ligge imod min klit, og trak orgasmen lidt længere ud.

Jeg er sikker på, at en god morgenorgasme gør mig flere år yngre. Det er så skønt at starte dagen med god sex - med ham jeg elsker, eller med mig selv. Ofte stiller jeg et lille bordspejl i sengen, så jeg kan se min kusse, mens jeg bearbejder den og stimulerer den - det hidser mig meget op at se kønslæberne svulme liderligt, at se fingre og legetøj forsvinde ind i det dunkende rubinrøde mørke.

I dag nåede jeg slet ikke at hente spejlet. Måske næste gang...

2 kommentarer:

  1. Du er så smuk i din rejsefortælling.

    Dejligt at møde et menneske, der kan og vil leve sin lyst og sit begær helt ud. Dine ord er fyldt med en renhjertet og en smittende glæde. Tak.

    Kærligst

    SvarSlet
  2. Kære "Blå horisonter"... tak for de søde ord :-)

    SvarSlet