søndag den 13. september 2009

Med orgasmegaranti

Der er sket noget med min krop - eller oppe i mit hoved.

FØR .... altså inden vi tog vores sexliv op til revision og fik det ind på den højtprioriterede plads hvor det hører hjemme, havde vi god sex. Og jeg fik næsten altid en orgasme. En sjælden gang to.

Jeg syntes selv, at jeg var heldig. For jeg kendte masser af piger, som havde langt sværere ved at komme end mig - de var afhængige af, at deres mænd var meget tålmodige og stimulerede dem på lige den måde, de kunne komme.

For mig var det lidt lettere - for jeg kom som regel ved penetration, og hvis det ikke lige skete, vidste jeg hvilken stilling der gjorde det for mig - og det vidste ham, jeg elsker, også.

Og som sagt, engang imellem fik jeg faktisk orgasme nr. 2. Dejligt ... måske var der i virkeligheden noget, der hed multiorgasmisk?

NU... er jeg konstant potentielt liderlig. Okay ... det har jeg altid været. Men det er så bare meget tættere på overfladen. Der skal så meget mindre til. Jeg tænder, så snart han ser på mig på den der måde - eller hvis han lægger hånden på mig det rigtige sted.

Og orgasmerne står i kø for at komme ud. Jeg behøver ikke min elskedes frække fingertricks for at være multiorgasmisk ... jeg får orgasme når han onanerer mig, når han slikker mig, når han tager mig, og mange af dem er vilde og våde .... der skal meget, meget mindre til for at jeg tænder og for at jeg kommer.

Jeg tænker på sex - meget mere end før. Har været nødt til at udvikle en teknik til at skubbe sextankerne tilbage i hovedet, for nogen gange er det bare rigtig ubelejligt. Andre gange kan jeg se ud af vinduet og køre film i hovedet.

Mærkeligt hvordan man ikke bliver mæt af meget sex. Bare mere lysten, mere sulten.

I aften skal vi vist tidligt i seng. Tror jeg vil trykke ham tilbage i madrassen, kysse hans mund, hans ører og hans hals. Sutte på hans brystvorter og indsnuse hans duft midt på hans bryst ... lægge hænder om hans nosser og tage hans stive pik i min mund, og sutte, slikke og drille den til han tigger mig om at tage ham.......

2 kommentarer:

  1. Elsker når jeg kan mærke min kvinde har samme lystfulde og letandtændelige følelse i kroppen. Når jeg ved hjælp af ord, kan få hende til at komme - i soveværelset eller i bilen på vej til Netto.

    Black Matrixx

    SvarSlet
  2. BM, måske kommer jeg dertil en dag - at jeg kan komme blot ved fantasien, hans eller min egen, som tændsats...

    SvarSlet