lørdag den 12. september 2009

Voksenvenner

Vi har haft et rendezvous med vores "voksenvenner".

Det var dejligt og sjovt og frækt og liderligt og lækkert. Dejlig sex - ikke bedre end det, vi har sammen, ham jeg elsker og jeg, bare anderledes. Og på en eller anden måde skøn brændsel til fantasien.

Jeg tænder helt utroligt meget på at se min elskede bruge sine smukke hænder og sin kompetente tunge på en anden kvinde. Det gør mig varm og glad og liderlig at høre ham sige, at hun er lækker (og det er hun!). Jeg er utroligt tryg ved at dele. Eller ved at låne ud, snarere.

Jeg tænder også stærkt på at være med til at forkæle hende ... sutte hendes klit og høre hende stønne, mærke hendes kusse arbejde omkring mine fingre.

Og duften, smagen, følelsen af den anden mand, helt anderledes end ham jeg elsker ... hænder der rører på en anden måde, hans bløde mund og tunge på mine bryster, i mit skød...

Efter sådan en seance er vi tættere som par, mere forelskede end før. Stolte af hinanden, tændt på hinanden, fordi vi har set på hinanden med fremmede øjne...

Der er ingen tvivl om, at man skal være trygge og tætte som par, for at kunne låne ud og nyde det. Så er det til gengæld også et vidunderligt krydderi på det sexliv, vi har valgt at prioritere.

1 kommentar:

  1. Helt enig i dine betragtninger. Hvis det ikke fungerer optimalt i forvejen, så hjælper det ihvertfald ikke at inddrage andre.
    Jeg elsker iøvrigt dine beskrivelser - meget levende og intense

    SvarSlet