tirsdag den 9. juni 2009

Hmmmmm!

Jeg har en kollega som er helt-ude-af-skabet-bøsse, og i øvrigt en utroligt hyggelig fyr. Han har en mangeårig samlever, og tilsyneladende et rigt, sjovt og åbent sexliv ... synes jeg at forstå ud af de ting, han fortæller ind imellem.

En dag var vi til møde sammen - ham og jeg, og en flok andre kolleger, og der opstod en flabet drille-dialog, som af en eller anden grund kom til at gå på hvor lidt eller hvor meget nattøj jeg brugte.

"Du sover garanteret nøgen," sagde en 3. kollega med et grin, og jeg svarede, at det sørme kom an på hvor koldt det var i soveværelset.

"Ja, eller på hvor mange I er i dobbeltsengen," fyrede min helt-ude-af-skabet-kollega frisk af.

Det var mest ham og mig der skraldgrinede. Mand, det var sjovt. Alt taget i betragtning.

5 kommentarer:

  1. Det ville jo så være en passende lejlighed at spørge om gåden med de bøsser i boblebad, ellers?

    SvarSlet
  2. Leo, som i "Har du sæben oppe i din ende?" - - eller hvad?

    SvarSlet
  3. Dejligt, jeg håbede jo du ville spørge - faren var jo også du kendte den. Og mit "4" tal er iøvrigt dårligt på mit tastatur, der skulle have stået gåden med de 4 bøsser. Anyway: den går som følger:

    4 bøsser er sammen i boblebad, og hygger sig rigtigt godt, mens boblerne siger *blob-blob-blob-blob*.

    På et tidspunkt kommer en af dem til at slå en prut, og det siger *blob-blob-blob-blob*.

    Men nu er spørgsmålet så: Hvem af dem var det? (som slog en prut, altså.)

    ??

    SvarSlet
  4. LOL Ham der sad bagerst, naturligvis!!

    SvarSlet