torsdag den 11. juni 2009

Den frække tøs og den søde pige

Jeg er sådan et sjovt mix af en fræk tøs og en sød pige.

I det nye, åbne liv, min elskede og jeg er godt på vej ud i, er jeg med på ting, jeg ikke engang havde overvejet for bare et års tid siden.

Fræk og flirtende har jeg altid været. Men jeg har også vidst, hvor min grænse gik, og trukket den. Men nu er jeg i en helt ny situation - har stadig min grænse, hvis jeg er på egen hånd - men med de spillere, der har meldt sig på banen, er reglerne helt anderledes.

Mærkeligt er det, at sidde i sofaen med laptoppen på skødet, og chat-flirte med en lækker mand - langt ud over de vante grænser. Med min elskede, bifaldende, ved siden af mig. At fortælle ham, den fremmede, hvad jeg godt kan lide, og se ham skrive, at jeg er smuk og at han vil ha' mig.

Der er en rød lampe der tænder der - for i rigtig mange andre situationer ville det jo være noget, jeg skulle vende ryggen til og gå bort fra. Af loyalitet for ham jeg elsker. Men i stedet smider jeg en pude hen over den røde lampe, vender mig lidt, så min elskede kan læse lidt med, hvis han har lyst.

Og energien fra den røde lampe bliver til en prikken, en rislen i mit skød.

Det tænder mig, den der online flirt - dansen om hinandens personligheder. At gå tæt på, men ikke for tæt ... og altså også, det forbudte element, at være seksuel sammen med en mand, som jeg ikke er gift med.

Og det her er jo bare chat. Tanken om "real live action" gør mig så liderlig, at jeg ikke tør tænke på det i arbejdstiden - for ikke at blive komplet uarbejdsdygtig...

Mmmmmmm ... livet byder på så mange fantastiske og spændende retter. Jeg er gået ombord i buffet'en ... den søde pige er i denne sammenhæng suspenderet ;-)

2 kommentarer:

  1. Som mand kan det være lidt af en tændsats, at vide, at ens kone eller kæreste flirter med andre mænd, som man kan se begærer hende. Det kræver selvfølgelig en åbenhed og en accept hos begge parter.

    I har kastet jer ud i en spændende og givende leg, som jeg nikker genkendene til og buffet'en kan være uoverskuelig stor. Rigtig god appetit ;)

    SvarSlet
  2. Black Matrixx ... det kræver virkelig at man føler sig sikker i sit parforhold og sin kærlighed, at man kan lade sin kæreste dele ud af sig selv til andre.

    Når sikkerheden er der, er det til gengæld en skøn gave ... og en tændsats .. for begge parter.

    Det tænder mig, at andre begærer min elskede. At andre begærer mig. At min kæreste synes det er fedt, at en anden mand flirter mig op ...

    SvarSlet