torsdag den 4. juni 2009

Ferieminde

Jeg vågnede før dig den morgen.

Ellers er det altid dig, der vågner først, strækker dig og gaber, og finder en bog frem du kan læse i, mens du venter på at din syvsoverkvinde skal få sovet ud.

Men den morgen, i et hotelværelse, vågnede jeg først. Hørte de fremmede gadelyde tage til i intensitet, og følte lyset begynde at kravle ind bag øjenlågene.

Følelsen af glatte lagner omkring min krop, nøgen og nattevarm. Stadig med søvnen i kroppen vendte jeg hovedet mod dig. Du lå på maven, din røv en æggende bue under al den glatte hvidhed i den fremmede seng. Min hånd rakte ud, nærmest af sig selv, og fulgte buen fra din lænd, ned over din røv og ud på dit lår.

En forsigtig berøring - for jeg ville ikke vække dig - men den fik dig til at vende dig om mod mig, stadig halvt sovende. Vi puttede os - var ikke helt klar til at stå op. Jeg lå i din arm, på siden, du på ryggen med din hoved drejet mod mig.

Dit bryst var smukt og sengevarmt, og mine hånd, som lå på det, kærtegnede dig langsomt. Strøg ned over din mave, ned over din hofte, fulgte dit lårs yderperiferi. Musklen der, strakt men afslappet. På vej op igen fornemmede jeg din brystvorte mod min håndflade. Lod mine fingre spille hen over den, gned den, greb den og klemte blidt.

Effekten udeblev ikke. Pludselig havde lagenet fået en anden form - min berøring af din brystvorte havde gjort dig vågen, liderlig og klar.

Vi havde endnu ikke sagt godmorgen. Det eneste, der var kommet fra os, var de små suk og den dybe strubelyd, mit pludselige angreb på din brystvorte havde fremprovokeret.

Jeg lod min hånd glide ned over din mave, lukkede den om din pik. Den var rejst og hård. Du reagerede stærkt på min berøring - og jeg kunne mærke, at din ophidselse tændte mig.

Egentlig var det jo bare startet med lysten til at mærke din morgenvarme, putte ved dig. Men dit bryst under mine hænder, din dejlige krop, din tændthed kickstartede mig. Jeg bevægede mig imod dig og blev bevidst om at mine brystvorter var stive og blodet løb til mit køn - det snurrede og prikkede dernede.

Uden yderligere indledning satte jeg mig overskrævs på dig. Du benyttede straks lejligheden til at gribe om mine bryster, klemme dem blidt og nulre vorterne. Din stivhed mod mit skød - jeg bevægede mig, så du gled frem og tilbage mellem mine kønslæber, smurt af den fugt, der var opstået i mit skridt.

Åh, den skønne fornemmelse, når dit glatte pikhoved gned mod min klit, frem og tilbage - jeg følte en stor lyst til at føle dig oppe i mig, men ventede - ventede og lod lysten bygge sig mere op, indtil jeg gispede af længsel efter at blive fyldt ud.

Blot en lille ændring af vinklen i min bevægelse - så gled du op i mig. Så skønt! Jeg red dig heftigt, og kort efter kom vi, unisont. Du bare få sekunder efter, at orgasmen var begyndt at rulle gennem mig.

Bagefter lå vi der, tæt sammen i den fremmede seng med de glatte lagner. Lyttede til lydene fra gaden og hinandens åndedrag.

"Godmorgen," sagde du og smilede kærligt.

4 kommentarer:

  1. Mænds brystvorter er stærkt undervurderede som tændsats. Det er et dejligt morgenglimt, du har skrevet her.

    SvarSlet
  2. Gentle Man, jo ældre jeg bliver, jo mere finder jeg ud af at mænd har mange, mange flere tændsatser end man (kvinde) umiddelbart tror. :)

    SvarSlet
  3. Hvor er du sød i din kærlighed og lyst til dig selv og din mand. Opløftende at læse om den gnist du har :)

    SvarSlet
  4. Anna, velkommen her ... og tak :) Jeg kender godt din blog, og ønsker dig kærlighed og gnist ... det er derude :)

    SvarSlet