tirsdag den 2. juni 2009

Blæk

Jeg har sværmet om tanken om en tatovering i 8-9 år efterhånden.
Uden at snakke med nogen om det - ikke engang med Ham, som jeg elsker.

Han har en lille tusch, som han fik lavet for mange, mange år siden - da Han var ung og vild. Den er rustik og ganske smuk, og i meget høj grad en del af Ham.

Jeg vil gerne have en også. Måske på hoften, på ballen eller på skulderen. Et sted, hvor jeg kan vælge at gemme den, eller vise den frem.

Min elskede har engang udtalt sig om tatoveringer - noget om, at Han nok ikke ville vælge at få en, hvis det var i dag. Så jeg har gemt min lille drøm, mit ønske, langt væk.



Nu blæser vindene i vores liv dog fra en helt anden retning... så meget som har været gemt, er blevet blæst frem og eksponeret i vinden. Alt er åbent, intet er forbudt at snakke om.

Så i denne weekend, da vi hånd i hånd gik forbi en tatoverings-shop, hørte jeg det komme ud af min mund: "Jeg vil gerne have en tatovering." Og så let var det faktisk.

Nu shopper jeg motiver på internettet, får ideer og tegner. For ligesom Belle Blues jeg vil ikke have en hvilken som helst standardtatovering, en amagerhylde eller en tribal. Jeg vil have en tatovering som er helt rigtig - til mig :)

Det bliver smukt, frækt og spændende...

4 kommentarer:

  1. Det er da vist en hel epidemi.... ;)

    SvarSlet
  2. Vi MÅ se om vi kan få mængderabat ;0)

    SvarSlet
  3. He he ... jeps Kyria ... det burde vi faktisk.. :D

    SvarSlet
  4. Lyder spændende.. held og lykke med jagten. Du må endeligt dele dine tanker - det kan jo inspirere os andre. Selvom jeg efterhånden har lagt mig ret fast på motiv og tatovør! Nu leder jeg bare efter tålmodighed til ventetiden.. ;)

    SvarSlet