søndag den 31. maj 2009

Mænd der elsker at slikke

Man kan dele mænd ind i to meget vigtige grupperinger:

Dem, der virkelig nyder duften og smagen og følelsen af en kvindes kusse, og dem der ikke gør.

Den sidste gruppe har jeg ikke rigtig noget at bruge til sexuelt.

Igennem årene har jeg været heldig at møde mange, ægte kusse-fans. Jeg har dog desværre også mødt mænd, som gav mig oralsex, fordi de mente, det forventedes af dem .. og det var tydeligt, at de ikke brød sig særligt meget om det. Men hvad har man ud af at have en mand mellem benene, som bare venter på, at han har kysset din nedre mund så længe, at han kan være bekendt at stoppe, og nyde det, du vil give ham? Intet!

Ham jeg elsker, er vild med min kusse. Han elsker at slikke, kysse, sutte og kærtegne den. At se på den. Han elsker smagen og duften, og Han elsker den glæde, jeg har ud af det. Han kan kysse mig mellem benene, så en mandag aften forvandles til et sted udenfor tiden, og jeg glemmer alt om at jeg sov lidt for lidt sidste nat og egentlig burde lægge mig til at sove med det samme.

Han slikker mig vild og liderlig, med sin drillende tunge, der cirkler om min klit, skiller mine kønslæber og frækt borer sig ind i min grotte, så jeg stønner og vrider mig af lyst. Han suger blidt på min opsvulmede klit og sniger en finger op i mig.

Og Han nyder det så tydeligvis lige så meget som jeg nyder Hans seksuelle musikalitet, når Han spiller på mig som et velstemt instrument..

Åh, mænd der elsker at slikke kusse .... er der noget bedre??

8 kommentarer:

  1. Det kan jeg jo så ikke lige svare på; men jeg fatter ihvertfald ikke den anden gruppe!

    SvarSlet
  2. Apropos, og med faren for at virke selvpromoverende, kan jeg ikke helt lade være med at give dette link:
    http://leoparddrengen.blogspot.com/2008/11/et-limerick-haiku.html

    SvarSlet
  3. Jeg har aldrig været sammen med en mand, der ikke nød min fisse ...

    Jeg ved godt, at jeg er forvænt på det punkt...

    Jeg stiller mig uforstående overfor de kvinder, der ikke nyder at give blow..
    - Der findes da ikke noget mere lækkert end smagen af en fræk pik!

    SvarSlet
  4. Fantastisk, Leoparddreng ... du har jo opfundet en helt ny digt-genre :-D

    BrainOnFire - jeg har heldigvis også mødt flest der godt kan lide det ... men der er også grader, nogen kan godt lide at slikke kusse og nogen ELSKER det simpelthen, og gør det til en kunst, nærmest.

    Har i øvrigt engang mødt en fyr som insisterede på at slikke mig, selvom jeg havde menstruation - - og vi var ikke engang kærester (det var sådan en one-night-ting). Det synes jeg egentlig var liiidt klamt.

    Jeg nyder også rigtig meget at give oralsex - det er da super lækkert og frækt. Men jeg kan ikke lide at få ladningen i munden, det tror jeg aldrig jeg kommer til at synes om. Men ud over brysterne, det er da lækkert.....

    SvarSlet
  5. Nu synes jeg ikke, at det er klamt at blive slikket, når jeg har mens ...
    (Han kan jo holde sig sådan lidt "foroven" Grtiner)
    Men ja, der er forskel på hvordan man bliver slikket ...
    Personligt nyder jeg variationerne, at jeg aldrig er helt sikker på hvordan eller hvorledes han gør... Men når jeg kan mærke hans begær er rettet 110 % mod min lyst ... Tænder det max!
    Så ja, det er lidt af en kunstart ...
    - Smiler stort!

    Jeg elsker smagen, lydene, fornemmelsen af ham, der kommer og kommer i min mund ...
    Jeg ved godt at nogen kvinder ikke tænder på det, men det kan gøre mig helt " højtflyvende".. at mærke ham komme i munden ...
    Når jeg bagefter får et dybt kys og smagen af ham, blander sig med smagen af mig ...
    Mmmmm .... sagde hun sukkende, og længtes endnu mere efter ham ....

    SvarSlet
  6. Jeg ville finde det umådelig svært at have et forhold til en mand, der ikke forgudede min fisse og som forstod og mestrede kunsten at slikke den. Som Brain nyder jeg også selv at give blows, elsker hvordan jeg alene med mine mund, mine læber og min tunge kan bringe ham helt derud, hvor alt smelter sammen og han ser sol, måne og stjerner. Jeg kan faktisk godt li' at han kommer i munden på mig, den salte smag af ham, der pumper dybt i mit svælg.
    Mmmmmm...

    SvarSlet
  7. Forstadsfrue, det bør da også være en menneskeret for både mænd og kvinder at være sammen med en, der elsker både at give og få oralsex.

    Hm ... det lyder jo helt lækkert, når du beskriver det... måske er det bare en aquired taste ...? Oliven skulle jeg også lige vænne mig til, og nu elsker jeg det :)

    SvarSlet
  8. Som I da kan beskrive det. Som mand elsker jeg både at give og modtage - munden er et vigtigt instrument, for smagen og lugten er jo halvdelen af fornøjelsen ved sex.

    SvarSlet