søndag den 24. maj 2009

Hvorfor denne blog?

Jeg elsker ord, både at nedfælde det jeg føler og oplever, og det at dele andres oplevelser gennem deres ord.

På min rejse i det sexuelle univers har jeg derfor søgt andre, autentiske sexhistorier - men finder, at et overvældende flertal af erot-bloggere er kvindelige sub'er ... eller M-mænd... og selvom jeg ind imellem også kan blive pirret af BDSM-universet, kan det også meget let komme derud, hvor jeg bare ikke forstår det.

Jeg mener ... håndjern ... mmmm lækkert. Min mands hånd bag min nakke, når jeg giver ham et blowjob - bestemt og dejligt. Et lille rap i bagdelen ... helt okay.

Det er nok den der del, hvor det går udenfor soveværelset ... og hvor en syngende lussing kan være sexuel .... der er jeg bare HELT stået af. Jeg dømmer ikke - konstaterer blot, at det ligger i på en hylde i min sexuelle montana-reol, som jeg ikke har adgang til.

Jeg har manglet blogs, som afspejler min egen sexualitet ... og jeg ved, at der er masser af os derude, men det er tilsyneladende BDSM'ere som er allermest ordrige og ud-over-kanten... :)

Så her er den - mit duftspor på erotikblog-området. Rimeligt vanilje ... ihvertfald blød nok til, at ikke-BDSM'ere vil kunne nikke genkendende til mange ting.

9 kommentarer:

  1. Smiler stort...
    Jeg kan kun sige; lige mine ord!

    SvarSlet
  2. BrainOnFire, det var godtnok også rart at støde på dig derude :) der ER ikke mange af os vaniljebloggere... ;)

    SvarSlet
  3. Har lige opdaget bloggen her - glæder mig til at læse mere, ser interessant ud!

    SvarSlet
  4. Velkommen til, Leoparddreng ... jeg skal da vist også over og lure hos dig :)

    SvarSlet
  5. Der er da masser af vanillebloggere - vi blogger bare ikke nær så ofte om sex! ;-)

    Lige så straks jeg får gjort noget ved det der sexliv, skal jeg prøve at komme efter det!... hmm

    SvarSlet
  6. Dejligt at vi nu kan følge jeres erotiske spor herinde og jeg er sikker på, at jeres sexliv også rykker ud over kanten ;)

    Knus og kram
    Black Matrixx

    SvarSlet
  7. Dejligt med en kommentar fra dig, Black Matrixx ... vi kan mærke vi flytter os SÅ meget mentalt og sexuelt, og at vi bare er kommet tættere og tættere på hinanden på den her rejse... det er skønt.

    SvarSlet
  8. Det er sjovt for jeg har også ledt efter "vaniliebloggere" som du kalder det. Jeg føler selv at jeg er en af slagsen og glæder mig over at læse din blog.

    SvarSlet