lørdag den 23. maj 2009

Første klub-besøg - del I

Nogle måneder efter at vores rejse var begyndt, besluttede vi at vores første førstehåndsoplevelse af den sexuelle slags skulle være et klubbesøg.

Vi syntes det var uforpligtende. Vi lovede ikke nogen noget, vi havde ikke aftaler med nogen, som vi kunne skuffe. Hvis vi ikke havde lyst til andet, kunne vi nøjes med at indsuge atmosfæren. Måske bare trække os ind i et privat rum og elske med hinanden, omgivet af en erotisk atmosfære, en luft fuld af liderlige suk...

På nettet udvalgte vi os en klub, som vi syntes så pæn og ordentlig og indbydende ud, og som vi også havde hørt godt om. Og vi fandt en aften, der passede os - hvor det primært var par, der kom, for vi havde hørt skrækhistorier om horder af lystne singlemænd med "flaget hejst" ... og det var et pres, vi ikke havde lyst til at udsætte os selv for.

Fredagen før vi skulle afsted, tog jeg ud for at shoppe om eftermiddagen. Ikke så langt fra hvor vi bor, ligger der en lille erotik-shop, som har et rigtig godt udvalg af lækkert, erotisk dress. Ham jeg elsker havde noget for, den eftermiddag, og jeg havde en aftale med nogle veninder om aftenen. Så eftermiddagen var min - og jeg planlagde at finde et lækkert dress til den store aften.

Jeg prøvede mange kjoler og outfits, og til sidst fandt jeg en, som jeg synes var rigtig lækker. Den blev pakket i en pose og betalt, og så bragte jeg den hjem. Vel hjemme igen flåede jeg den op af posen! Den skulle prøves på, sammen med de sorte, åbne trusser, halvskåls bh-en, hofteholderen og strømperne - for ikke at tale om de sorte lakstiletter, jeg planlagde at iføre mig.

Da jeg var tilfreds med, hvad jeg så, fandt jeg mit kamera frem og tog et par billeder. Dem sendte jeg til Ham, så Han kunne finde dem i sin email, når han kom hjem - og jeg var taget afsted til pigeaften.



Det er vel ikke nødvendigt at sige, at jeg fik en varm velkomst, da jeg kom hjem den aften :)

Lørdag ankom, og vi var rigtig spændte. Hvordan ville det være? Ville vi kunne slappe af og nyde det - eller ville det være for akavet og mærkeligt?

Kvinde som jeg er, spekulerede jeg også meget på, om jeg havde gjort for lidt, eller måske for meget ud af min påklædning og min makeup. Jeg havde været med Ham ude at købe et par nye boxershorts .... der kræves ligesom ikke HELT så meget af mænds påklædning ... de er jo bare lækre som de er ;)

Da vi ankom til klubben, fik jeg et akut anfald af nerver. Hvis nu Han havde sagt: nej, vi dropper det, lad os gå hjem og elske - så havde jeg slået til på et splitsekund! Men i stedet ledte Han mig fast og bestemt indenfor. Og så var det jo slet ikke så slemt...

Vi blev vist rundt i klubben af en meget sød og hjemmevant dame, og der var lige så lækkert og indbydende, som vi havde fået indtryk af på nettet. Efter rundvisningen ville vi sætte os og få en øl, inden vi skulle klæde om. I baren var der allerede en del mennesker - jeg kunne virkelig se, at jeg blev tjekket ud! Jeg var ikke klædt om endnu - men havde undertøjet og strømperne og skoene på sammen med en kort, sort denimnederdel og et stram skjorte. Jeg følte mig lækker - og nød alle de fremmede blikke, på en blandet måde.

Det var frækt at blive så åbenlyst begloet, men det gjorde mig også lidt forlegen. Jeg var lidt bange for at se for direkte på nogen, eller smile til nogen - ville ikke sende usagte løfter som jeg ikke vidste, om vi kunne indfri.

Så jeg holdt blikket rettet mod Ham, som denne aften virkelig føltes som mit faste holdepunkt. Han virkede afslappet, glad og opstemt, og det smittede af på mig. Vi faldt i snak med et andet par, som var i klubben for første gang - de var søde, nede på jorden og pænt lækre, og det var rart at sidde og sludre, som om det var en helt normal, social situation.

Det er husregel i den klub, vi besøgte, at man skal være klædt om (eller af) inden kl. 21. Så i god tid gik vi ud for at klæde om - dvs. Han skulle bare smide tøjet og have sine boxere på, og jeg skulle skifte til min "klubkjole".

Således omklædte begav vi os ud i klublivet. Jeg havde sommerfugle i maven, på størrelse med kanariefugle. Men følte mig allermest spændt og glad.

(fortsættes...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar