fredag den 22. maj 2009

Da mit g-punkt vågnede ...

Jeg påstod i mange år, at jeg ikke ejede et g-punkt.

Men ind imellem har jeg - uden helt at vide hvordan - fået orgasme inkl. ejakulation ... typisk rigtig stærke orgasmer efter langvaring stimulation.

For et par måneder siden skete det ... sådan virkelig heftigt ... og lige der konkluderede Han, at jeg nok HAR et g-punkt, når jeg kunne få den type orgasme - og at Han ville finde det til mig.

Så han gik i gang med at researche og erfaudveksle, se videoer og læse om, hvordan man fremprovokerer en g-punktsorgasme.

En aften syntes Han så, at teknikkerne skulle prøves af i praksis.

Han slikkede mig varm og liderlig allerførst. Lod sin tunge spille alle de gode steder, drillede min klit, slikkede mit mellemkød og mine kønslæber, lod fingrene spille ind i mit mere og mere liderlige hul. Spredte mine kønslæber og sugede blidt og bestemt på min klit, så mit underliv snurrede, og jeg ligefrem kunne mærke blodet løbe til kønslæber og klit.

Da jeg var tæt på at se stjerner af lyst, stoppede Han. Det var ikke så godt - jeg jamrede mig skuffet, men inden jeg nåede at savne Hans berøring, havde Han fundet glidecremen frem og lod sine smukke og kompetente hænder tage over.

Gned min klit drillende ... spillede ned over mine skamlæber, legede med min våde kusse, masserede blidt mit mellemkød .. og så lod Han to fingre glide op i mig - og nød mit suk af liderlig lettelse over ENDELIG at føle noget lige der, hvor behovet var størst.

Blidt og langsomt gik Han igang med at fingerkneppe mig, med fokus på det sted på skedevæggen, lige ved mit skamben. Jeg bevægede mig imod Ham, og det fik Ham til at sætte farten op. Og op ... og pludselig skete det... næsten uden forvarsel indfandt en heftig orgasme sig ... og jeg ejakulerede ud over Hans travle hænder.

Han gav mig ikke meget tid til at hvile -- ventede bare til de krampetrækninger havde lagt sig, som orgasmen trak igennem mig -- så startede Han igen med at kæle og gnubbe mit g-punkt (som tydeligvis var LIGE der...).

Ca. ½ minut efter rystede den næste sprøjteorgasme igennem mig. Væsken ramte Hans hænder, og sprøjtede op på mit underliv og min mave. Det gentog Han ... 5 gange, måske 6? Så tog Han mig, førte kontant sin stive pik op i mig og kneppede mig rytmisk - og gav mig ENDNU en sprøjteorgasme, inden Han selv kom.

Jeg var udmattet, tilfredsstillet og MEGET tørstig ... da vi næsten dampende lå side om side.

Siden har Han jævnligt forkælet mig med stakkevis af skønne g-punkts-orgasmer. De er blevet dybere og heftigere, og kommer lettere end før. Som om g-punktet skulle vækkes, og nu er ved at folde sig ud, af glæde over den stimulation, Han giver det.

Jeg synes det er intens forkælelse - jeg lægger mig ned, og Han giver mig den ene tur ud i rummet efter den anden. Synes lidt, at det er ulige .. jeg får så meget, Han giver og giver - men Han siger, at det er fantastisk at få lov til at give mig den nydelse, så det i virkeligheden giver Ham lige så meget som det giver mig.

Jamen så pyt da. Og velkommen i mit liv, g-punkt.

2 kommentarer:

  1. Skøn historie! Jeg har aldrig selv oplevet en g-punkts orgasme, men jeg vil ikke afvise, at det kunne ske, hvis jeg møder en mand, der er tilstrækkelig nysgerrig, ivrig og tålmodig. Sikke en dejlig rejse, I er ude på. :)

    SvarSlet
  2. Belle, jeg tror simpelthen det er et spørgsmål om teknik. Faktisk har vi planer om at tage på et orgasmekursus ... har set et sted som udbyder vejledning i blide teknikker til a- og g-punktsorgasmer ... det kommer der HELT sikkert mere om her på bloggen! ;)

    SvarSlet