lørdag den 23. maj 2009

Flashback - rigtig gode veninder

Da jeg gik i 3.g fik jeg en rigtig god veninde.

Sådan en, som jeg foretog mig alt muligt sammen med. Vi delte sorger og glæder, prøvede de samme fyre af og sammenlignede generøst noter. Vi gik til fester og koncerter, altid sammen og ofte hånd i hånd. Vi overnattede sammen og snakkede om alt mellem himmel og jord.

Når vi var til fest sammen, dansede vi ofte sammen. Det gav ofte en del opmærksomhed - en lys og en mørk pige som dansede inciterende, frækt og ofte tæt på dansegulvet.

En aften gik vi skridtet videre. Hænderne blev modigere end ellers. Jeg fyldte mine hænder med hendes faste, lille røv, og hendes hænder gled søgende hen over mine bryster. Da musikken slog over i en langsom sang, dansede vi pludselig ikke mere for at få opmærksomhed. Jeg nappede blidt og prøvende i hendes underlæbe med min mund, og hun besvarede opmærksomheden ved at strejfe mine læber med sin bløde, lyserøde tunge.

Jeg trak hende tættere på, og mærkede hendes bløde bryster mod mine egne ... lidt fuldere og rundere end mine. Så kyssede vi - dybt, blødt, sultent.

Det blev en lang, fræk dans, og de fyre, som godt ville være med, blev blidt, men bestemt verfet af. Vi havde opdaget, at vi ikke lige havde brug for dem.

Da festen sluttede, skulle vi ikke i byen med de andre. Vi tog hjem til hende, i en taxa. Der på bagsædet kyssede vi grådigt og hænderne søgte under tøjet. Jeg nåede at mærke hendes varme, våde skridt, selvom det var besværligt i de stramme jeans - og så var vi fremme.

Vi kom ind og fik lukket døren til hendes værelse. Pludselig var vi lidt generte. Redte seng, småsnakkede som om ingenting var hændt. Men da vi var klar til at gå i seng, så vi på hinanden - og jeg hoppede under hendes dyne.

Den nat legede vi sødt. Jeg husker stadig, skønt det er mange år siden, hvor blød og kurvet og hårløs hendes krop var, og hendes søde klynk da jeg skilte hendes kønslæber med min tunge. Smagen af hende. Hendes hænder og fingre på og i min krop. De mange, lange, våde kys.

Jeg var lidt forelsket i hende bagefter, og vi var sammen et par gange mere, sexuelt. Men dybest set var vi begge primært til mænd, og forholdet ebbede ud. Vi var fortsat veninder, og kun det, i flere år.

Men mindet om den helt anden slags sex, som to kvinder kan have, har aldrig sluppet mig. Og jeg har altid siden set på kvinder på en anden måde end jeg gjorde før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar