torsdag den 21. maj 2009

Flashback - de tidlige år

Jeg var ikke ret gammel, da jeg fandt ud af, at sex var rigtig spændende. Jeg slugte alt læsestof, jeg kom i nærheden af, hvis det havde sexuelt indhold, og faldt jeg over "Rapport", læste jeg det med stor interesse og lyserøde kinder ... og en underlig kildren i kroppen.

Min krop blev moden, og sex holdt op med at være noget teoretisk. Efter en famlende debut med en kæreste, som jeg var tryg ved, fandt jeg mine ben - rent sexuelt. Det var et tag-selv-bord, fandt jeg ud af.

Jeg fandt også ud af, at min sexualitet ikke nødvendigvis lignede mine veninders. Det var, som om min appetit var større og mine hæmninger færre. Men jeg fandt også ud af, at jeg ikke skulle snakke for meget om det. Det var ikke alle, der syntes at sex var verdens fedeste emne at diskutere ... ærgrerligt! :)

Ihvertfald var sex ikke særligt kompliceret for mig. Det var et behov, der skulle dækkes ... et område, som skulle udforskes og nydes. Kærlighed var noget helt andet ... det var lige så svært og problemfyldt som det er, når man er ung. Og voksen, for den sags skyld.

Lad mig understrege, at jeg aldrig har følt mig forkert. Jeg har altid følt, at det var de andre - de hæmmede - der manglede noget, gik glip af noget.

"Seksuelle afvigelser" og "minoriteter" holdt også megen fascination for mig. Som teenager blev jeg pennevenner med en lidt ældre fyr, som var bøsse .. vi havde et fedt venskab gennem en del år, hvor vi bl.a. tjekkede fyre ud sammen.... ud over at han fortalte mig mange spændende ting om hans liv og hans lyster, var det også lidt coolt og avanceret at ha' sådan et venskab :)

Jeg var heller ikke ret gammel, da jeg smagte på min bisexuelle sider. Historien vil jeg fortælle en anden gang ... en kort, sød kærlighedsaffære med en veninde. Jeg var 18 år, og chancen bød sig.

Min første store kærlighed var ikke dansk. Han forelskede sig i min utæmmethed og min appetit, og så forsøgte han at hegne mig inde. Han lagde de første, hæmmende bånd på min sexualitet. Gjorde den beskidt og forkert. Han blev angst hvis jeg tog initiativ, eller gjorde noget, som ikke stod i drejebogen. "Hvor har du lært det?" Underforstået: "Perverse kælling - liderlige so - hvem har du bollet med før mig?"

Han fik mine kilder til at tørre ind. Og det måtte ske. Min blomst søgte mod solen, foldede sig ud - mod en anden, som var mindre angst. Den første gang jeg var nogen utro - med en smuk og lækker mand, som var gift og 10 år ældre end mig... han gav mig mere, end han nogen sinde kommer til at vide. Han var et godt og varmt kapitel i mit liv - og jeg skammede mig ikke et sekund, men gik med sikre skridt ind i forholdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar