lørdag den 20. februar 2010

En award?? Til mig?


Mørket slut-prinsesse, Kyria, har givet denne vanille-blogger en award ... der kan man se :-)

Selvom jeg jo ikke er typen, der følger ordrer, gør jeg alligevel, som denne award siger man skal:
  1. Vis prisen på bloggen
  2. Linke til den jeg har fået af
  3. Skrive syv ting om mig selv
  4. Give prisen videre til syv andre

Nr. 1 og 2 kan jeg tjekke af!

Nr. 4 .... jeg er simpelthen ikke bloglæsende nok for tiden til at finde nogen at tagge ... og skal jeg over i den "pæne" del af blogland, så kommer jeg bare til at afsløre hvem jeg er der... ;o)

Men here goes, nr. 3 - 7 ting om mig selv:
  1. Skønt jeg er kvinde og feminin, har jeg en maskulin tilgang til mange ting - bl.a. min sexuelle appetit
  2. Jeg har haft sex med ret mange - flere end de fleste af mine veninder, kan jeg høre
  3. Jeg kræver nærvær og tæthed og tillid i et forhold - ellers virker det ikke for mig sexuelt.
  4. Jeg kan sagtens have sex uden kærlighed alligevel. Og nyde det.
  5. Jeg har en pæn-blog, og et pæn-liv ... som på en besynderlig måde hænger godt sammen med mit mindre offentlige, sexuelle liv.

TAK Kyria ... pænt af dig at tænke på mig - måske får dette sparket gang i min hensygnende blog igen :-)

2 kommentarer:

  1. Slut-prinsesse... I´m flattered, men der er nok mere slut i mig end prinsesse ;0)

    SvarSlet
  2. Du er en pæn pige ... Like me!
    Dejligt at se ... du igen er lidt aktiv !!!!
    Knus Brainie

    SvarSlet