søndag den 25. oktober 2009

Stadig vanille til mig ;-)

Der har været stille på min blog, men ikke i mit liv.

Jeg kan ikke sige, at der har været de store erotiske rejser, bare små smutture ud på det hjemlige indhav. Men smutture af den lækre slags ... tæt, lækker, fræk, våd sex.

Min elskede og jeg ser os lidt om. Er lidt åbne. Snakker lidt om, hvad det næste skridt skal være. For logistikken er besværlig med de legekammerater, vi har mødt nogle gange, og vi synes snart, der skal ske noget mere.

Der må være andre dejlige mennesker, dejlige oplevelser derude.

I mellemtiden nyder vi hinanden, og den nærhed og åbenhed vi har fået.

For nylig havde vi besøg af Kyria og Black Matrixx ... de skønne mennesker. Snakken gik, og vendte naturligvis også forbi D/s. Vi er nysgerrige, men når sandheden skal frem, er det ikke en verden vi ser os selv ind i.

Personligt har jeg mærket grundigt efter. Det er jo et oplagt sted at udvikle sig henad, men der er ikke mange submissive ben i min krop, selvom jeg da synes det er fedt at blive begæret og taget og brugt. "Ydmyget" tænder mig til gengæld af.

Jeg kan også godt være den, der har "bukserne på" og tager initiativ, men Domina gider jeg ikke være. Allermest fordi en submissiv mand tænder mig lige så lidt som tanken om at blive ydmyget.

Men jeg ved det godt - man skal aldrig sige aldrig. Lige nu har jeg bare slet ingen hemmelige fantasier (eller ikke-hemmelige, for den sags skyld) der går i den retning.

Der er mange andre ting, jeg hellere ville prøve. Klublivet er jeg f.eks. slet ikke færdig med at udforske, og tanken om en ekstra mand i den ægteskabelige dobbeltseng finder man også i mit hoveds idekatalog. Ideen om at blive forkælet og taget og brugt af hele TO mænd ... det er en skøn og fræk tanke.

Der er så meget derude, vi ikke har prøvet endnu ... så mange muligheder...

6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jo, der andre dejlige mennesker derude, og oplevelser. Og det bliver dig givet, hvis du tør. En ekstra mand i den ægteskabelige dobbeltseng kan være berigende. Hvis i begge tør – og er stærke i jeres troskab.

    Tak for dine dejlige skriverier. Det er godt at læse, at du derinde, i hjertet, er dejlig levende og rig.

    Kærligst

    SvarSlet
  3. *smiler bare og takker for altid inspirerende og dejligt selskab*

    SvarSlet
  4. Grænser flyttes.
    Noget jeg for mindre end et år siden ikke havde fantasi til kunne blive virkelighed, opfatter jeg idag som spændende, noget vi allerede har prøvet eller er klar til at prøve så snart muligheden er til stede.

    For endnu kortere tid siden, var der andet jeg ikke kunne se hverken mig selv eller min elskede som en del af. Noget af det har jeg det nu som "ja hvorfor ikke, det kunne være spændende", måske endda mere inspirerende en jeg var klar over, for bare ganske kort tid siden.

    Sådan flytter mine grænser sig, eller måske rettere min bevisthed bliver klar over hvad jeg kunne have lyst til. Det er ikke grænser der flytter/presser mig et andet sted hen, men min erotiske verden der hele tiden udvider sig.

    Min nysgerighed pirres af snak, samtaler, korrespondancer osv. og i det hele taget at bevæge mig rundt i det spændende erotiske univers.

    Jeg er spændt på hvor det næste skridt på vores erotiske rejse fører os hen, meget spændt!
    Jeg er mere åben for alle de muligheder der nu findes, end jeg nogensinde har været i hele mit liv indtil nu - og det føles rigtig godt.

    Erotic Mind - gift med Duftspor

    SvarSlet
  5. "Personligt har jeg mærket grundigt efter. Det er jo et oplagt sted at udvikle sig henad, men der er ikke mange submissive ben i min krop, selvom jeg da synes det er fedt at blive begæret og taget og brugt. "Ydmyget" tænder mig til gengæld af.

    Jeg kan også godt være den, der har "bukserne på" og tager initiativ, men Domina gider jeg ikke være. Allermest fordi en submissiv mand tænder mig lige så lidt som tanken om at blive ydmyget."

    Kunne ikke have skrevet det bedre selv

    SvarSlet
  6. Skøn læsning om tanker og eftertanke!
    Jeg er ny læser af din blog, men spændt på at læse med!

    SvarSlet