torsdag den 3. september 2009

Torsdagsknald

Nogen snakker om "onsdag og lørdag".

Her i huset får vi et smørret grin på ansigtet, når vi snakker om "torsdag"....

Torsdag er den dag på ugen, hvor de store børn og unge mennesker vi deler bolig med, alle sammen er ude fra sidst på eftermiddagen til hen på aftenen. Hvor ingen af os har nogen bundne aktiviteter.

Kort sagt, er torsdag vores faste ugedag for dejlig eftermiddags- eller tidlig-aften-sex...

Nogen gange når aftensmaden på bordet først, og så snupper vi hinanden til dessert. Andre gange har forspillet, som har kørt hen over dagen, med blikke, beskeder, berøringer, gjort at sulten efter hud mod hud har vundet over sulten efter aftensmad - vi har rykket tøjet af hinanden og elsket heftigt så snart det sidste unge menneske har forladt huset.

I dag var der tid nok. Vi nød vores aftensmad og snakkede om "desserten" imens. Vi ryddede væk, og så gik vi til vores soveværelse, hvor vi hoppede i seng og nød hinanden.

Der er noget helt særligt ved sex om dagen. Det er skønt, at huset er tomt, og at vi kan lade nydelsen få lyd, og det er dejligt at elske, inden aftentrætheden er sat ind.
Jeg elsker, når hans pik glider i bund i mig, og jeg kan akkompagnere det med den dybe strubestønnen, det fortjener. Elsker at råbe min orgasme ud.

Og det er dejligt at ligge nøgne sammen, brugte og tilfredse, men ikke for trætte til at kysse, kramme, snakke, snuse, kæle lidt mere....

Torsdag er min yndlingsdag på ugen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar