lørdag den 15. august 2009

Glat er godt

Jeg elsker at holde mit køn glat og hårløst. Bare med en lille landingsbane på mit venusbjerg.

Men i modsætning til en af mine veninder, som resolut klarer det med voks, et spejl, en stol og mange mærkelige stillinger, er jeg lidt mere af en kylling, og foretrækker min lidt blidere Gillette Venus.




Jeg har dog haft problemer med barberknopper og udslæt - især i området hvor benene møder kroppen, og det er jo ikke rart.

Indtil jeg for nylig fandt et produkt, som har hjulpet en del. I Matas faldt jeg over to aloe vera produkter, det ene en slags barberskum til kvinder, og den anden en after shave creme.

Det virker! Så nu får kønnet en tur hver dag, og mit fine, glatte, look er holdt ved lige.

Jeg bliver aldrig nogen fan af den store busk ... ihvertfald ikke på mig selv. Jeg er nemlig ikke særligt hårfager, og min bevoksning kan langt fra leve op til de standarder, som mit nysgerrige pigeblik misundeligt betragtede i mine brødres "Ugens Rapport" i 70'erne. Så jeg tog imod den glatte mode med stor glæde.

8 kommentarer:

  1. Men den ser da også særdeles nydelig ud!

    SvarSlet
  2. Åhh...du må afsløre navnet på produkterne, for vi er andre der døjer med knop-udspring...Det med barbering skal altid indregnes i kalenderplanen, hvis der er risiko/mulighed for at skødet skal blottes for fleres øjne end de sædvanlige 4 ;0)

    SvarSlet
  3. Avivir, hedder det vist, Kyria :)

    SvarSlet
  4. Jeg har faktisk for et par timer siden lige haft held med at overhælde huden med mandelolie og derefter almindeligt shampoo/balsam ovenpå og har den fineste hud lige nu - jeg er nu ikke sikker på det er en billigere løsning.....men jeg tror meget det lægger i tilvænningen af huden også hvad som virker. Vil kigge efter dine anbefalinger og teste dem i eget skød *G*

    SvarSlet
  5. vil lige indskyde et ord eller to nu omtalen er på det glatte look og den nødvendige barbering.

    Jeg barberer mig som noget af det sidste under badet, mens balsammen alligevel er i håret og virker der. Jeg vasker mig over hele kroppen med alm bodyshampoo og med et par "scrub"-handsker af den slags man kan købe i utallige farver i body shoppen. Al mun hud inkl huden på/omkring fissen får en tur og det virker som om jeg ikke bare får fjernet døde hudceller og den slags, men også de eventuelle "lukketheder" som kan fremme uønskværdig "knubspringninger". Efter sæben er skyllet af smører jeg den ind i helt almindelig olie og barberer den efterfølgende. Siden jeg begyndte med det har jeg ikke haft problemer, men jeg tager turen hver dag.


    LilleQ

    SvarSlet
  6. Du ser meget indbydende ud. I øvrigt meget levende og erotisk ophidsende beskrivelser kære.

    SvarSlet