fredag den 19. juni 2009

Efter kokkens fantasi...

Jeg drømmer om at blive forført, brugt, taget og blæst væk.

At stå i køkkenet. Hovedet et helt ikke-sexuelt sted, hænderne beskæftiget med trivialiteter af den huslige slags.

Jeg hører hoveddøren gå - det er dig, du kommer hjem. "Hej," råber jeg, du svarer ikke. Kommer blot ind i køkkenet, med målrettede skridt. Hen til mig.

Du griber mine skuldre, trækker min overraskede krop ind mod din. Mærker din pik komme til live, allerede, mod min røv. Holder mig sådan et øjeblik, og vender mig så. Jeg når ikke sige noget, før du kysser mig, krævende, grådigt.

Mine hænder, som er våde, griber fast om dine skuldre, for du løfter mig op, sætter mig på køkkenbordet. Skiller mine knæ og trækker mig ud på kanten af bordet, griber om min røv og trækker din krop ind mod min. Kysser stadig, med tunge og tænder. Dine hænder på strejftog på min krop, men altid tilbage og holder min røv så jeg forbliver presset imod dig.

Du trækker min kjole op, finder min trussekant. Følger den, ned mellem lårene, hvor du skubber det tynde stof til side. Kærtegner mine kønslæber, skiller dem ad. Jeg er fugtig, dit lynangreb på min mund og min krop har fået mig til at reagere, som en af Pavlovs hunde.

Jeg stønner mod din mund, en lyd helt nede i halsen. Du reagerer ved at presse en finger op i mig, helt op hvor du kan berøre mit g-punkt. Netop som jeg begynder at nyde din fingers pres mod det punkt, hvor du kan bringe mig til de mest utrolige orgasmer, trækker du fingeren ud.

Din mund slipper min, og du holder din finger mod mine læber. Jeg dufter mig selv, og tager grådigt din finger i munden, smager min egen smag. Sutter din finger, som om den var en pik. Du napper i mine brystvorter, mærker hvor stive de er.

Så sætter du dig på knæ foran mig - din finger forlader min mund med et plop - og få sekunder senere mærker jeg en målrettet tunge afsøge min grotte, kærtegne mine kønslæber og pirre min klit. Du gør mig så liderlig, elskede ... du sutter på min klit, og så mærker jeg din tommelfinger i min kusse.

Jeg sætter min hænder bag mig, læner mig tilbage og nyder din tunges vandring. Nyder ... og så stopper du. Dine hænder finder igen min røv, du har rejst dig, og træder ud af dine bukser. Din pik vipper, næsten fuldt rejst.

Du trækker mig ned af køkkenbordet, leder mig over til spisebordet og lægger mig op, med røven helt ude på kanten. Griber din pik, og gnider den lidt: den skal være helt stiv. Mens du gnider dig selv, fører du et par fingre op i mig, stimulerer mig og pirrer mig der, hvor jeg bedst kan lide det.

To sekunder før jeg kommer, trækker du fingrene ud igen, og støder i stedet din stive pik op i mig. Jeg gisper, næsten et lille skrig, følelsen af at bliver fyldt ud er vidunderlig.

Du knepper mig beslutsomt. Din lyst er malet på dit ansigt, og det bringer mig tættere på den kant, jeg ikke kan blive ved med at holde væk. Vinklen du knepper mig i, den faste, hurtige rytme (men ikke FOR hurtig), dit udtryk, dine sikre hænder - jeg mærker at orgasmen bygger sig op i mig, som statisk elektricitet, der må udløses.

Jeg jamrer mig for hver gang, du banker din pik op i mig, og mærker, at det er nu. "Jeg kommer nu," gisper jeg, inden orgasmen ruller igennem mig og et skrig flår min strube. På dit brøl, og på den ekstra varme, den ekstra væde, kan jeg mærke at du kommer sammen med mig. Jeg kan mærke din piks sammentrækninger i mig, og det forlænger, forstærker min orgasme.

Du falder sammen over mig, pludselig svag i knæene, og kysser mig kærligt.

Hvem siger, at de fleste uheld i hjemmet sker i køkkenet?

4 kommentarer:

  1. mmmmmmmm... den drøm er du bestemt ikke ene om at ha'. Måden du skriver på, gør at jeg tænker du har oplevet det :)

    SvarSlet
  2. Forstadsfrue - hvem ved hvor erindringen hører op og fantasien begynder...? ;-)

    SvarSlet
  3. Duftspor - det er jo det der er kunsten ;)

    SvarSlet