mandag den 29. juni 2009

Debutanter II

Solen og duften af varm hud.

Synet af dig, der kysser hende og kærtegner hendes ene bryst, mens jeg lader min mund og min tunge lege med det andet ... hans fingre travlt beskæftiget i min kusse, ligesom dine er i hendes.

Øjeblikket hvor jeg får en orgasme - nogen gnider min klitoris, og en har fingrene i min kusse, men jeg aner ikke hvem der gør hvad - lægger blot hovedet tilbage og vokaliserer hæst min forløsning.

Hænder, tunger og kroppe. Duftspor på din hud, ikke mine, hidsende.

Blikket mellem os der siger at alt er okay, at vi er trygge, at vi er med.

Hendes bløde tunge i min mund, hendes smukke, fulde bryster med fine lyserøde næser. Hænder der føles helt anderledes end dine, og så dine hænder. Sex der er legende og fri.

Selvom jeg indledende var en anelse nervøs og lidt genert, var det skønt og ubesværet og dejligt, og bagefter snakkede vi lige så ubesværet.

Jeg glæder mig til næste gang .... forhåbentlig inden alt for længe....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar